Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: RP reward system
PostNapisane: N kwi 02, 2006 2:57 pm 
Farmer małorolny

Trousers z Omni Trans wyszedł z inicjatywą, żeby wysłać list to FC z prośbą o system nagród dla roleplayowców. Nagrody będą różne dla każdej frakcji. Prosił o feedback w tej sprawie. Newland News debatuje już nad neutralnymi nagrodami, wy możecie zabrać głos w sprawie nagród clanowych. Forum jest kompletnie OOC.

http://www.omni-trans.org/index.php?nam ... forum&f=39

Tytuł:
PostNapisane: N kwi 02, 2006 6:58 pm 
Farmer z taczkami

Hmm... ale nie na tym chyba ma roleplay wygladac zeby nagrody za to były.Myślę moim skromnym daniem że nie tędy droga i sprawę rpg w Ao trzeba przemyśleć.Organizując np. alternatywne historie.Oczywiście jestem początkujący w ao ale pomysł nagród za to że ktos trzyma sie roli a nie expuje jest trochę dziwny.

Tytuł:
PostNapisane: N kwi 02, 2006 7:05 pm 
Doświadczony farmer

Taaa... Ale pomysł aby nagrody były wplecione w akcje/ogólny role play to już inna para kaloszy.

Tytuł:
PostNapisane: N kwi 02, 2006 10:32 pm 
Farmer z taczkami

O cos takiego mi chodzi ,wiesz takie cale historie opowiadane przez GM ,tak to by było super :)

Tytuł:
PostNapisane: N kwi 02, 2006 10:58 pm 
Doświadczony farmer

Moze fajny pomysl, bo by bylo widac od razu kto jest kto, ale z 2 strony mogloby to spowodowac title farmienie, a nie o to w tym chodzi.

Tytuł:
PostNapisane: Pn kwi 03, 2006 11:53 am 
Farmer małorolny

Poczytajcie sobie zasady jakie Trousers wymyślił. Dla uproszczenia: punkty są przyznawane przez ARKów za udział w eventach.

Moim skromnym zdaniem nie jest to idealne rozwiązanie, bo co z prywatnymi eventami? Kto będzie na nie chodził jak nagród nie dają? Więcej możecie wyczytać na stronie do której podałam link powyżej.

Tytuł:
PostNapisane: So kwi 08, 2006 8:22 am 
Farmer z taczkami