Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Śr sie 13, 2014 6:37 am 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Pip, ale FC zjebało dwie sprawy:

- Evady. Z braku pomysłu na regułę AAD, cały czas obniżali mnożnik. Dlatego Keeper, tak potężny na TL7 jeszcze w 2006 roku stał się porażką. Fixer wówczas był słaby z braku DMG, ale Fixer dostał perki do FA i bronie z LE, natomiast Keep stracił swój czar przez zmianę AAD.


Crata to FC love child tak samo jak Adv. Obie profesje dostały tyle rzeczy, że masakra. Crata dostał mid pety, proce, lepsze nanoski, Adv dostał pistole.

Agent co dostał? Nic. Całe PVP agenta bazuje na CH, od lvl 130-140, i nie ma inaczej. Powinni, choć tutaj pewny nie jestem, dodać jakiś AAD debuff na 5-10 sekund, taki potężny. Wóz albo przewóz, jeśli nie będzie CH (coś jak Medalion dla enga na low lvl).

Przed SL wszystko było zbalansowane za wyjątkiem CH. Do teraz pamiętam kolesia o nazwie Dodgamen, który bez armoru (chodził w Zebra outfit), wygrywał z każdym wszystkie walki - po prostu śmiał się i naciskał CH ile wlezie, ASował i robił klasyczne outlast przeciwnika. Ale, poza tą bzdurą (a był dokiem), nie było czegoś takiego jak brak balansu - fakt, było mniej buildów niż teraz, ale każdy miał wybór co do tego, co i jak użyje i zawsze miało to wymierne korzyści. SL zmieło wszystko - i tu się zaczęły problemy: połowa perków ofensywnych nie działa do teraz, bo bazują na skillu przeciwnika, a rozrzucenie defensywnych daje klasom defensywnym zbyt dużego boosta (patrz: DoF, Coon). I przez to FC straciło rachubę, i próbują - do teraz - bezskutecznie to naprawić. Te zmiany, które idą, wiele zdziałają - w szerszym rozrachunku profesje wrócą na swoje stanowiska, będzie rozróżnienie w PVM co to ejst support i co to jest tank i DDer - to, czego gracze chcieli od dawna (i ja też). Nie będzie duetu Crat+Doc do wszystkiego (zajebiscie!), i nie będzie też I win button w postaci CH.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Śr sie 13, 2014 7:41 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Troche offtopic ale mi sie najbardziej podobal build 1hp NTkow :)

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Śr sie 13, 2014 7:45 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Pipboy (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Dopóki nie nastąpi ostre przyspieszenie developmentu i nie da się odczuć, że jesteśmy traktowani jak klienci, a nie jak bydło, to nie tknę tej gry palcem, szczególnie za takie same pieniądze jak za (co by o nim nie mówić) dopieszczonego WoWa.


Lista zmian do nowego patcha moda ktorego cos tam wspoltworze:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=521753
A robi go z 5-6 osob po godzinach.

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Śr sie 13, 2014 5:06 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Genele, człowiek odpowiedzialny za całkowite rozjebanie balansu PVP post-Lost Eden, gdzie jak na AO sprawy się miały w miarę znośnie, będzie teraz coś naprawiał. Beczka śmiechu.

W momencie wypuszczenia dodatku Legacy of Xan z 11 całkowicie grywalnych profesji w PVP , zrobiły się dwie. Potem doszła paczka buffów dla Shade. Od tego czasu ile razy się zaloguje do AO, to prawie się nie zdarza żebym widział w Borealis cokolwiek innego niż Adv, Enf , Fixer. Całą resztę ta trójka może po prostu zdmuchnąć z mapy, i uciec bez specjalnego uszczerbku. I zamiast się wziąć za to, to robią jakieś cuda wianki.

Już po tej liście zmian widze że Ci ludzie po prostu nie grają we własną grę, i stąd nie maja bladego pojęcia za co się właściwie wziąć.

Nie wnikam już nawet że połowę twinków mi rozwalili i trzeba będzie wszystko robić od zera, z resetami włącznie. A to często miesiące roboty.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Śr sie 13, 2014 6:13 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Co do Agentów to u was na Rimor zawsze się grało jakoś dziwnie - na Rk1 od zawsze większość śmiga w FP Enf i nikt nie narzeka. Mowa o tl5, bo na tl7 się oczywiście da grać tylko w FP Doc, a i tak jest to bieda straszliwa.

- Teraz Agenci na Tl7 w ogóle przestaną istnieć, ale i od dawna nie istnieją więc na jedno wychodzi.

- Trader całkowicie niegrywalny na TL7.

- Crat - 30 sekundowy debuff do nano delta? Gorzej komuś?

- Sold będzie mógł sobie zdejmować rooty - kolejne nieporozumienie. Jedyna słabość tej profesji, to że ją można rootnąć na czas trwania TMS. Pat ma Solda level 200, więc się cieszy.

-Enf - Charge! - kolejny stun, jakby mało było? Buff dla rage? Kogoś chyba pojebało.

- Buffy dla Shade. Co oni tam palą? Mało, że potrafią zdmuchnąć 30k HP przez blockery, nie da się ich ubić ani rootnąć?

- Doktor - chyba jedyne sensowne zmiany w tym ogromie nędzy. Nie powino być tak że koleś stoi i leczy wszystkich przez 3 godziny.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Śr sie 20, 2014 12:03 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
dobra, trochę więcej info z praktyki:


ENF:

Zmiany w każdym aspekcie, z wyjątkiem jednego, są na lepsze. To znaczy nie tworzą one jakiegoś braku balansu, ale sortują pewne rzeczy, ustawiając enfa na TANKA, zza czasów przed SLowych.

:arrow: Mniejsza ilość HP przez brak HP add w Mongo sprawia, że enf jest mniej trwały (nie mylić z odpornością) w PVM, i wymaga większej atencji od doców. Sytuacja vide identyczna jak przed SLem. To jest dobra zmiana

:arrow: Leczenie w Mongo zależy od nanoska, ale generalnie daje 1% per nano do leczenia, czyli Mongo Crush! daje 4% leczenia co 2 sekundy (jeśli masz 20000hp na enfie, to leczy cię 4000hp w ciągu minuty). Tutaj jest o tyle źle, że te pierwsze mongo leczy znacznie, znacznie mniej teraz niż przez 18.7 (w ogóle jest zbędne, całkowicie, null, zero przydatności). Natomiast te największe leczy sporo, jeśli ustawisz się HP. Dodane tez jest pośrednie nano za VP, które nadaje się na twinki lvl 200. To jest świetna informacja!

:!: Trzeba zauważyć jedną rzecz: FC demontuje w ten sposób enfy off setuped, czyli sile perków 1hb/1he przez zmniejszenie (poprzez zmuszenie!) do przestawienia się na CM armorek, zamiast CC. W nowym setupie, full CM enf trox mający dużo HP będzie znacznie potężniejszy niż enfy w CC z powodu możliwości znacznie lepszego HP regain.


Adv

Adv jest teraz tankiem. Takim solidnym z 30-40k hp. Nowa forma Pit Lizard daje Advovi niesamowite możliwości solowania i tankowania w teamie. Niestety, w PVP w formie Pit Lizard jest jeszcze potężniejszy niż kiedykolwiek. O ile dobrze doczytałem, leczenie w tej formie będzie mieć gorsze, więc być może to jest - wyrównaniem - takiego mega boostu.

Deflect!

Bazowo każdy ma 5% deflect, a maksymalnie może mieć 15%. Ale, ale..., ale... każde 400pkt zwiększa szanse na deflect o 1%, Keep może osiągnąć około 12%, a Shade 11%. Pozostałe profesje nie więcej niż 9%. W PVP najbardziej uderzy to soldów i fixów, ponieważ wpierdziela FA jak złoto (niweluje FA bardzo często). Gorzej jest w PVM, gdzie soldy tracą całą siłę ofensywną trzymania Agro przez FA - w inf te FA wychodzą tak śmiesznie, że lepiej walić z bursta i już.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Cz sie 21, 2014 10:21 am 
Ambitny farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 284
Lokalizacja: Gdansk
Ten caly ZAZEN STANCE to istny żart, dziwie sie Pat ze tego nie zauwazyles, bądź o tym nie wspomniałeś ;)

Do każdego kto nie wie o co chodzi a mysli o powrocie do MA: LOL!
Zwiekszaja koszt uzywania leczenia bez zazen stance, a w zazen stance zabieraja Ci evade i dmg kosztem leczenia z ktorego nie wiele pozniej sie wypstrykasz z calego nano pool - to juz rozebranie MA z samych slipek bo w przeciagu ostatnich lat zabrali juz mu wszystko co mial na sobie :D
i wlasnie dlatego moj MA stoi na etapie symbow 220-260 i nie zamierzam go ruszac, mam go na koncie jedynie z sentymentu

o tym ze koszt leczenia MoK wzrasta do 1870 z 1360 bodajze... bez komentarza, ale skuteczny sposob by wyciagnac MA z NR1..
Wkoncu - zabieraja evade, zabieraja leczenie to i te mizerne ilosci NR zabiora :D
Rozdali kazdemu niemal za darmo vindicatora (6k alienow do AI30 - slaby zart) przez co kazdy na lewo i prawo wali z nano feast, bc, sphere i mongorage

Wspolczuje serdecznie agentom i enfom
CRAT-ONLINE, ADVENTURER-ONLINE.. a nie Anarchy Online

ej.. no ale mamy zajebiste antynki przy whompa i nowe ikonki clusterow ! hell yea ;)

_________________
Nie gram w Anarchy-AttackRating-Online
Tak, to znaczy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Cz sie 21, 2014 11:33 am 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
o MA wiem tyle, że na lvl 150 jest przerypany, tak samo na 200 - najlepszy w PVP i PVM. A O NR wiem tyle, że dobry MA z NR1 na 200 ma 4k NR i 3,5k NR może mieć na 150. Patrząc na duele ludzi, to wcale MA na 220 nie stoi źle w tej chwili. Zmian natomiast nie komentuję, bo nie interesuje mnie MA jako tako więc nie zaglądam, ani też nie znam się, aby to komentować.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Cz sie 21, 2014 11:56 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Z duelami to wiadomo jak jest - często zupełnie się nie przekładają na bardziej otwarte formy PVP.

Z Martialami od dawna tak właśnie było, że w duelach wymiatają, ale w Battlestation jest bieda z nędzą.

Z Cratami zresztą podobnie - w duelach kopią dupsko, ale ile razy gram to w Borealis Cratem regularnie biegam jako jedyna osoba na serwerze. Nikt normalny nie chce grać profesją którą można zdmuchnąć w sekundę - a tak to wygląda od czasu jak zmienili efekt Fear z obszarowego na zwyczajny (inna sprawa że to było chore bo podczas NW jeden Crat mógł jednym naciśnięciem guzika 'wystraszyć 80 osób).

Swoją drogą na oficjalnym forum widzę staszny "ból dupy" z powodu losowości nowego efektu Deflect, i ni cholery nie rozumiem dlaczego. Przeca dokładnie tak samo działają evady, nanoresist, heh.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Pt sie 22, 2014 7:35 am 
Ambitny farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 284
Lokalizacja: Gdansk
Tak z innej beczki..
Co tu mozna farmic solo ? bo jedyne co mi przychodzi do glowy to Inferno + AI spawny
nie mowimy o solo cratem tylko advem

_________________
Nie gram w Anarchy-AttackRating-Online
Tak, to znaczy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: Pt sie 22, 2014 10:53 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Dzisiaj znowu jakaś akcja - Macrosun i Genele odchodzą z AO.

W związku z tym endżajn będzie opóźniony - zgodnie z z nowym planem ma wyjść w tym samym roku gdy Górnik Zabrze wygra Ligę Mistrzów

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: So sie 23, 2014 6:28 am 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
ale ściema - kurde, to jest zagrywka spółki śmieciowej, takiej, która pada i wysysa kasę z leszczy.

18.7 miał wyjść na live z końcem miesiąca - ale nagle dwóch ludzi odchodzi, i sprawa opóźni się aż o MIESIĄC. Czyli, mimo że na 10 dni przez wypuszczeniem produkt był gotowy, teraz nagle nie jest. A dlaczego? Bo po pierwsze - nie był - po drugie, FC widząc tylu wracających, a uzbierałoby się z kilkaset graczy, odkłada to, co przyciąga, aby jeszcze więcej osób zwabić...

Co do Adva i Farmienia - Ja swoim niec nie farmię, bo do niczego się nie nadaje :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: So sie 23, 2014 9:09 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
No zwłaszcza że Macrosun to był chyba jedyny facet który przez te wszystkie lata potrafił tam cokolwiek ogarnąć sprawy od strony technicznej.

Do dzisiaj pamiętam że pomógł nam znaleźć 7 letniego buga z topowym botem Inżynierów, jeszcze z czasów Shadowlands. Całymi latami chodziłem, prosiłem, tłumaczyłem. Nikt nas nie chciał słuchać, nikt nawet nie wierzył. W tym systemie nie może byż żadnego buga i goń się człowieku.

Dopiero Macrosun po latach się zainteresował, poświecił kilka dni, i naprawił model peta.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: So sie 23, 2014 11:57 am 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
wychodzę z założenia, że nie ma ludzie nie zastąpionych - Macrosun zrobił duża dla AO i potrafił wiele, ale skoro odszedł - a raczej go wywalili - to być może zmęczenie materiału po tylu latach pracy. Gdyby był "oczkiem" to trzymaliby go za jajca przy AO. Ale odszedł, więc jest ku temu powód. Spekulacyjnie mogę zgadywać, że dyrekcja nie jest zadowolona z wolnego postępu prac - paradoksalnie, prace te się jeszcze spowolnią.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nadchodzi Patch 18.7.0.17 na dobre.. ?
PostNapisane: So sie 23, 2014 12:47 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Nie wyrzuca się developera, gdy projekt jest na ukończeniu. Nie opłaca się, bo wdrożenie nowego, by był tak efektywny jak poprzedni (nawet jeśli ten nie był zbyt lotny) to całe miesiące.

Praca z kodem wymaga obycia z nim. Gość, który nad nim spędził nad nim tyle lat, co Macrosun zawsze będzie przebijać nawet najlepszych świeżaków.
Dlatego programistów rzadko się zwalnia ;).

Moim zdaniem, sami odeszli, mieli dość po prostu.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron