Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Poradnik Keepera
PostNapisane: Pn wrz 22, 2008 2:23 pm 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pn sty 22, 2007 1:00 am
Posty: 514
No to jeszcze raz, bo jakiś nadgroliwiec wypieprzył cały topic zamiast jak człowiek wyczyścić.

Jako że na forum nie ma 'rasowego' poradnika dla tej profesji, nam się nudzi, a czytać poradniki prawie wszyscy wolą w ojczystym języku, dwóch najpotężniejszych keeperów w PRK postanowiło napisać w końcu porządny poradnik wzbogacony o nasze komentarze, spostrzeżenia etc etc.

Kors przygotowywał niby rasy i inne takie, więc ja wrzucę coś o broniach, perkach i armorach :D Poradnik w trakcie tworzenia, nie karmimy trolli

Rasy by Korsar

Zacznijmy od rasy (jako, iż największą styczność miałem z solitusem i troxem to je najbardziej opiszę). Tak więc:

Solitus-dobre połączenia zarówno ar, hp jak i defensywy. Perki* też niczego sobie. Dobry Solitus potrafi pokonać sporo postaci. O nanoskile nie musimy się przejmować bo wszystkie nano da się self odpalić. Polecam tą rasę ze względu na dobry image :)

Atrox- spore hp, ar. Mniejsze evade nie przeszkadza aby tego rodzaju keeper był świetną maszynką do walki. Kolejnym plusem jest "magiczny" perk Mongo Rage dodający aż 1500 AR. Użyty w dobrym momencie i przy odrobinie szczęścia zmiecie evade profesje z powierzchni ziemi [Lecz magia potrafi szybko prysnąć... Pogracie, zobaczycie - Wjesiek]. Nanoskile też wołają o pomstę do nieba. No i ten tragiczny wygląd :P

Opifex-Niby trochę większe evade, ale jakoś nie mam przekonania do tej rasy. Zdecydowanie lepsze perki ma solitus i trox. Trochę mniejsze hp, ale i tak potrafi być groźny.

Nanomage- mało hp, evadów i ar czyli to co u keepa najważniejsze. Na jedyna uwagę zasługuje Dreadloch Endurance Booster - Nanomage Edition. Tak czy inaczej ta rasa to największy hardcore dla keepa. Nie polecam...

*perki- Alpha i Beta Genome

Ciężko powiedzieć, która rasa jest najlepsza dla keepera. Jedni wybiorą troxa, inni pozostaną przy tradycyjnym solitusie. Faktem jest jednak, że siła naszej postaci zależy od nas a poszczególne itemki czy perki mogą być jedynie naszym uzupełnieniem. Naszym ograniczeniem może być jedynie to co Państwo Funcom wymyśli.


Porównanie ras by Wjehu

Trochę cyferek z AOSkills :D Wszystkie skille liczone dla 220 keepera ze zmaksowanymi abilities.

Evady..................Soli.........Opi..........NM.........Trox
Evade Clsc.........1294.......1324........1287........1272
Dodge+Duck......1134.......1164........1127........1112

HP (przy zmaksowanym BodyDev, bez niczego innego):
..........Soli...........Opi .........NM..........Trox
.........6321.........6022.......4782.........7753

Przy czym należy pamiętać o bonusach każdej rasy:
1 BD = 3HP u Soli i Opi, 2HP u NM i aż 4HP u Troxa.

2h edged (co za tym idzie - AR)
..........Soli..........Opi..........NM..........Trox
........1293........1282........1274.........1327

I najważniejsze nanoskille, na których opierają się aury Keepera - BioMet i PsychoModi:


...............BM...........PM
Soli.......1134........1134
Opi........1130........1138
NM........1167........1161
Trox......1089........1089


Podsumowując? No cóż...
Trox ma najwięcej HP i AR. Najsłabsze evady i nanoskille.
Opi najwięcej evadów, mniej HP od soli i porównywalne z nim nanoskille. NM można rollnąć jak chce się być uber i castować najnowsze nanosy bez swapowania całego plecaka itemów.
Soli... Oh well... Takie coś bez wyrazu :P

[reserved]


Armor by Wjehu

Tutaj żadnych nowości ani udziwnień, wszystko wygląda jak u innych profesji.
- na początku medsuit żeby jako tako się podleczyć stimami
- potem do ok. 60-70 lvl jakiś storm carb (NCU i niezłe AC).
- 70+ (albo wcześniej jeśli będzie chciało ci się bawić i założysz. W każdym razie da się easy na atroxie lvl 60 z sense do połowy :D) Predator Armor (HP, Nano, Inity, Evady) + Silken Legchopper Gloves jeśli jesteś atroxem
- TL4 - nadal Predator jest niezły, można założyć jakiś mały AI amror jeśli się posiada
- TL5 - Ofab Keeper Armor ofc penultimate, można nosić wcześniej jeśli uda ci się uzbierać wystarczająco dużo VP. Ja jednak polecam ofaba w ql 200-225 od 150 lvl, ponieważ najłatwiej i najszybciej wtedy sfarmić VP na to wszystko. No i założyć też łatwiej oczywiście. ql 200 dla soli i opi (khem, nm też jeśli ktoś lubi), no i ql 225 na atroxa, bo łatwiej utrzymać 100%. Na TL5-6 obowiązkowo chest, sleevsy, ewentualnie portki, w resztę slotów jakiś AI armor w ql 223-225 albo zbliżony, według mnie najlepiej Combined Mercenary
- Na TL6 nie ma sensu nic zmieniać
- TL7, lvl 210+ - Spec Ofab Helm + Pen Ofab ql 300 (chest, spodnie, można sleevsy) + AI armor (Combined Commando jeśli to PvP toon, Combined Mercenary jeśli bardziej PvM).

Co założyć na back? Od TL5 do PvP najlepiej Modified NotuComm Mesh Trenchcoat. Na S10 też zobaczymy sporą różnicę po przesiadce z AI tanka. Jeśli nas nie stać, to według mnie nieźle sprawuje się najzwyklejszy Perfected Alien Tank Armor.
Jest jeszcze Ofab Protective Gear. Taaaak... 30k VP? Dziękuję, wolę Alien tanka.

Został Tier. Oh well... W dzisiejszych czasach dobry dla epeenerów żeby wsadzić w social :)

Co wsadzić we wristy? Najlepiej dmg/hp arulki. Jako endgame phat oczywiście bracki z DB i Alb.

Ringi? Jak kto woli, na TL7 można HHAB + Evade ring/Infantry ring od Ergo/Ofab ring, albo jeszcze coś innego. Wybór naprawdę jest duży.

Butki? Boots of the Dancing King, dyna drop. Można też nosić oczywiście ofaba, AI armor albo Sandy Boots.



Bronie by Wjehu

Jak już gdzieś tu wcześniej ktoś napisał broń którą dostaje keeper w Training Ground jest do niczego. Dlatego najlepiej kupić wcześniej jakiś malutki 2he sword, chociażby w Nasc gardenie albo od NPC stojących przed wejściem do TG w Jobe.
Ja zanim zdobyłem Frost Scythe/Stygiana biegałem z róznymi ql broni kupionych właśnie w Nasc garden i nie narzekałem na dmg.
Kiedy już wyrośniemy ze Styga, kosa będzie dla nas za wolna można zainwestować trochę kasy i szarpnąć się na SoTI . Jeśli nie jesteśmy burżujami można po prostu kupić jakiś średni ql Kyr'Ozch Sword - Type 112 lub Type 880.
Taka broń spokojnie wystarcza do 125 lvlu, kiedy to zbieramy znajomych i wybieramy się kupą do Inner Sanctrum po nowe uber bronie. Wybór jest duży: Frost-bound Reaper, Permafrost i Abyssal Desecrator .
FBR – ogromny deinit robi z tej kosy bardzo wolną broń, jednak stały dmg, tak jak w przypadku kosy z ToTW, jest dobry na mobki z potężnym AC (Hecki w Ado). Nie ma specjali, minusik. Ma fajny wygląd, taki mały plusik.
Abyssal Desecrator – powolna, aczkolwiek potężna broń. Dobrze sprawdza się w Ely, jednak czasem może być zbyt wolna.
Permafrost – ubah rare drop, w życiu miałem jej w łapskach, ale jest szybsza od Aby'ego, ma większy dmg i miły proc w postaci roota.
Zamiast nich można oczywiście kupić jakiś Alien Sword :P
Ciekawym wyborem jest również niski ql Copy of The Excalibur . Niski minimal, ale ogromny crit. Dobra w Ely, nawet bez crit setupu, ale już żeby zrobić porządny dmg w Ado potrzeba mieć masę +crit chance.
Z którąś z tych broni dochodzimy do 150 lvlu.
Nowy Title Level przynosi nowe możliwości. Battle Station – kopalnia VP potrzebnego na Ofab armor/Tokeny, etc. Lvl 150 to także maksymalny poziom, na którym można wejść na Sector10 – wspaniałe źródło AXP i credsów.
I tutaj powstaje pytanie. Zostajemy trochę na 150 levelu czy olewamy s10 i lecimy do 174 żeby pofarmić BS?
Jeśli zatrzymujemy się i farmimy S10 to doskonałym wyborem jest Excalibur, jak najwyższy ql. Z crit scopem, MoTRem, ewentualnie GoCem i innymi phatami dodającymi crit i dmg wykręcamy przepiękne krytyczne ciosy zadające alienom nawet 3-3,5k i więcej obrażeń.
Po S10 można biegać z jeszcze dwoma innymi broniami – dobrze znanym nam już AI swordem w ql około 225, oraz Ofab Wolf Mk 6 ql 200 lub 225. Jedyny problem z Wolfem jest taki że kosztuje dość dużo VP i trzeba go ulepszyć 5 razy za pomocą Kyr'Ozch Bio-Material - Type 18 żeby okazał swą całą potęgę. Niestety type 18 dość rzadko dropi na LE misjach, więc radzę uzbroić się cierpliwość jeśli zechcemy je farmić. Jednak Wolfa będę zawsze zaciekle bronił i uważał że jest świetną bronią na 150 lvl. W przeciwieństwie do Excalibura ma specjale – Fast Attack i Brawl. Przydatne w duelach, mass PvP i oczywiście na BSie. Poza tym stały dmg i nie najgorsze crity, dobre przy levelowaniu/robieniu reaserchy

Kiedy już postanowimy opuścić wspaniałe S10, pożegnamy się z niewiarygodnym TL5 BSem i postanowimy pogrindzić sobie do TL7, a broń założona na 150 lvlu wyda nam się już za słaba, nie pozostaje nam nic innego jak założyć jakiś porządny ql Alien Sworda i cieszyć się nim aż do 210-212 lvlu kiedy to będziemy zakładać ql 300 Wolfa MK6.
I to by było na tyle. Jednak ostatnio FC postanowiło dać Enfom i Keepom nową luv broń. Mianowicie Honed Edge of Tarasque. Wyższy dmg od Wolfa i jakiś tam słaby DoT lądujący co jakiś czas. Sword trudny do zdobycia. Nie dość że strasznie rzadko dropi, to jeszcze musisz mieć nafarmione dużo punktów z Tara rajdów. Tak więc... Wolę Wolfa. Mimo wszystko HEoT jest aktualnie chyba jedyną słuszną engame bronią dla keepa.

Została jedna broń. Blade of Khione's Will. Mieczyk sam w sobie jest dość przeciętny (dmg mniejszy od Wolfa, zadaje cold dmg, który nie pokrywa się z perkami keepa, ciężko go zdobyć - trzeba zrobić cały Penumbra quest, razem z calutką alappą żeby dostać jego podstawową wersję, na koniec trzeba ubić parę Prisonerów w Milky Way, żeby móc go zupgradować do wersji finalnej). Jednak są tacy którzy biegają z nim na stałe (vide Scott45 @ rk2). Dlaczego? Kto to wie. Niektórzy podniecają się jego stunem. Jednak stun z broni wchodzi rzadko, w PvP trzeba mieć naprawdę ogromne szczęście żeby wszedł akurat w tym momencie w którym go przebujemy.
Krótko mówiąc - jak się komuś nudzi, można zrobić quest, broń dzięki Cold dmg jest przydatna podczas robienia Biodome.

Perki by Wjehu

Ta część poradnika sponsorowana jest przez literki F i C dzięki którym mamy dzisiaj 6 godzin wolnego czasu.


SL Perki

Keeper dostał od FC dość duży wybór jeśli chodzi o perki.

Aura of Revival – hot z 10s tickiem leczący ciebie i całą twoją drużynę. Wytrenowany na 10. poziomie leczy o 404 HP. Świetne na niskich levelach (pierwszy poziom perka można wytrenować na 10 lvlu), ale im dalej w las tym coraz mniej daje, sam zacząłem to wyperkowywać po 100 lvlu.

Bio Shielding – luv zarówno Adventurera, Enforcera, Engineera i Keepera. Największymi jego zaletami są: Absorb Bio Cocoon (dostępny od 3. lvlu perka), mały area heal Bio Rejuvenation (dostępny od 7. lvl perka) i potężny hot Bio Regrowth (10. lvl perka). Przy wytrenowanej całej linii:
Bio Shielding w ciągu 30s absorbuje 10k każdego rodzaju obrażeń, Bio Rejuvenation leczy wszystkich graczy twojej frakcji w okolicy 25m o 880 HP.
Bio Regrowth leczy target przez 30s o 500 HP co sekundę.

Blessing – linia dodająca masę HP (2770 na 10. lvlu perka) oraz 3 przydatne perki Lay on Hands, Devotional Armor i Curing Touch. Pierwszy i ostatni to przydatne heale (CT na 220 lvlu leczy o ok. 7k) natomiast DA to taki Nullity Sphere dla ubogich – trwa maksymalnie 20 sekund i rozprasza 32% zadawanych nam obrażeń.

Holy Mark – linia dodająca evadów i troszkę HP. Wytrenowana na maksa dodaje 320 HP, 200 Evade Close Combat i po 100 Duck-exp i Dodge-Rng. Oprócz tego do dyspozycji dostajemy oczywiście perki, i to aż 4 - Mark of Sufferance, Mark of Vengeance, Mark of the Unclean i Mark of the Unhallowed.
MoS – malutki HoT trwający 5 minut (185 heal, tick 15 sekund, usuwa blindy i DoTy)
MoV – trwa minutę i obniża Evade Close Combat celu o 240 (na 10. lvlu perka)
MotUnc – trwa 45 sekund i obniża AAD celu o 250 (na 10. lvlu perka)
MotUnh – trwa 50 sekund i obniża AAD oraz AAO celu o 220 (j/w)

Reaver – naprawdę muszę pisać co to za linia? :P No ok, dostępna dla Enfa i Keepa, dodaje 180 2he i daje nam do dyspozycji 4 perki, z których ostatnie 2 mogą zrobić niemałe kuku przeciwnikowi: Cleave, Transfix, Pain Lance i Slice and Dice. Dmg perków oczywiście rośnie razem z naszym 2he skillem.

Spatial Displacement – linia dodająca odporności na Rooty i Snary, dająca 5 perków usuwających w/w debuffki. Nie wiem jak działa w praktyce, nie próbowałem.

Street Samurai – linia dodająca (wytrenowana na maxa) po 200 Parry, Riposte i Fast Attack, 20 2he i 187 każdego rodzaju dmg. SS debufuje jednocześnie ranged init. o 2250 ale to dla keepa raczej nie jest problemem. Jednocześnie dostajemy 4 perki:
Deep Cuts – śmiech na sali. Minimalna ilość dmg i DoT zabierający maksymalnie 25 hp z każdym tickiem... Oh noes run!
Blade Whirlwind – not so bad, +80 Parry i +90 dmg na 50 sekund.
Honoring the Ancients – 100% resist na calmy, stuny etc. przez 45 sekund. Dobre przeciwko stunperkom enfa i stunującym nanosom craty, ale ofc cratowe LE proce włażą w nas jak w masło.
Seppuku Slash – aby odpalić perka trzeba cel musi mieć mniej niż 50% HP, zadaje dodatkowy fatal dmg jeśli cel ma mniej niż 15% hp. Fajna nazwa, dobry do DD whorzenia na rajdach i inf misjach. Niegdyś perk zadawał fatal dmg bez względu na to czy cel miał mniej niż 15% HP i był idealny do wykańczania przeciwnika w PvP. Jednak nic co piękne nie trwa wiecznie i został niedawno naprawiony i wszystko sprawdza w taki sposób jak powinien.

AI perk

Tak, tak, perk. Keeper dostał od FC tylko jednego dodatkowego AI perka – Crusade. Co robi? Dodaje 50 melee init. Cienko? Ano cienko. Oprócz tego dodaje 51 Fast Attack. Fajnie? No jak kto lubi. Dostajemy też 1500 HP. Uber? Jak najbardziej.
Oprócz tego dostajemy 3 skromne perki:
Force Opponent – krótko mówiąc: DoT. Jego dmg zależy od 2he skilla i tak z ponad 1k 2he zadaje 2k dmg w ciągu 25 sekund.
Insight – uber perek, co tu dużo pisać. Trwa 20 sekund. Przy wytrenowanym Crusade 10 perk dodaje całej drużynie HoTa (250 HP, 5 ticków co 2 sekundy), Evady (125 close combat) i AR (216).
Purify – area stun. Oh well... nie tak powerful jak to go opisują. Stun bardzo, bardzo rzadko ląduje na wysokich mobach, a o stunie w PvP można jedynie pomarzyć. Jeśli już raz kiedyś perek wlezie nam w jakiegoś moba, to stunuje wszysko wkoło na 2.5 sekundy i dodatkowo posiada taunta 10k. Przydatne kiedy tankujemy, ale jeśli nasz keeper jest zbyt kruchy i wrażliwy to radzę unikać tego perka :D

Reszta AI perków taka sama jak u innych profesji i ras.


LE researche


Champion[/b] – 30 Strength, 55 Brawl, 85 2he, fajny proc Symbiotic Bypass dający na 1 minutę 140 Evade-clsc i po 40 Duck-exp i Dodge-rng.

Exemplar – 30 Intel, 5 Psychic, 75 Evade-clsc, 25 SenseImp, 15 PsychoModi, proc przydatny na rajdach Righteous Smite (95 dmg na 1 minutę).

Judgement – 30 Attack Rating, 85 Fast Attack, 85 2he, proc Ignore the Unrepentant (110 evade close, 30 dodge/duck na 1 minutę, stackuje się z Symbiotic Bypass).

Loyalty – 55 Sense, 10 Intel, 20 Psychic, 4 NCU, 25 Evade-clsc, 50 TimeSpace.

Paragon – 40 Agil, 5 Intel, 65 Dimach, 30 Fast Attack, 50 Brawl, 25 Melee init.

Virtue – 10 BodyDev, 550 MaxHealth, 40 Stam, 2% HealEff, 10 HealDelta

Wisdom – 15 Psychic, 75 Dodge-rng, 15 SenseImp, 15 PsychoModi, 85 TimeSpace, 50 BioMet


Ostatnio edytowano Pt wrz 26, 2008 8:51 pm przez wjehu, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr wrz 24, 2008 1:43 pm 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pn sty 22, 2007 1:00 am
Posty: 514
Skille

Abilities
Strength, Stamina, Agility – zawsze max, (Str i Stam = więcej 2he, Stam = więcej HP, Agil = więcej evadów.
Intel – podnosić kiedy zablokuje się Nano Pool albo Nanoskille
Sense – dać tylko tyle żeby ok. 70 lvlu założyć predadtora (licząc z itemami bluffującymi)
Psychic – podosić jedynie kiedy zablokuje się NP

Na TL7 można maksować wszystkie abile, przyda się to do zakładania wysokich QL symbów

Body
Body Development – zawsze max
Nano pool – Przed TL7 dać tyle żeby rzucić najlepsze nano jakie posiadamy w tej chwili, na TL7 w zupełności wystarcza 5k nano, więc nie ma sensu potem maxowac tego skilla.
Brawling – podnosić tak, żeby móc założyć i utrzymać broń nie-OE, bawiąc się w PvP można zmaksować, na TL7 trzymać na wysokim poziomie, robi duże kuku.
Dimach – dawać tylko tyle żeby założyć broń, na High Lvl warto podnieść do max 1/3, daje heala, który potrafi uratować tyłek w podbramkowych sytuacjach. Recharge tragiczny – 1h.
Riposte – podnieść tylko kiedy nosimy SotI, CotE, albo Kyr sword type 880. Keeper ma fajne buffki do tego.

Melee
2h Edged – zgadnij. Ofc max
Fast Attack – na niskich levelach można maxować, przyspieszy to atak FA, na TL7 wystarcza ok. 1,5k skilla.
Parry – Patrz Riposte.

Misc Weapons
Jeśli bawisz się w PvP to jedynie Sharp Object jest warte uwagi, podnieść tak, żeby z impkiem/symbkiem w RWrist użyć Kizzermoli. Jeśli nie, omiń tę zakładkę.

Ranged

Albo się bawisz w PvP albo pomyliłeś zakładki. Wyższa szkoła jazdy.

Speed

Melee init – zdania są podzielone, niektórzy maksują, inni dodają tyle skilla żeby mieć broń 1/1 będąc FullDef
NanoC Init – obaj nie mamy tam nic, na niskich levelach wystarczy biegać z recompilerem, na HighLvl dość dużo skilla mamy z symbków. Nie dodawać nic, jeśli nie musisz insta castować swoich aur. Dodatkowe NCU z memorki w tym slocie zawsze się przyda, tym bardziej że aury keepera zabierają niemało NCU.
Dodge-Rng – trzymać na wysokim poziomie, jeśli bawisz się w PvP to maksuj
Evade-ClsC – zawsze max, jeden z twoich sposobów obrony.
Duck-Exp – olać jeśli nie bawisz się w PvP. Później niestety trzeba zmaksować. No, chyba że lubisz być critowany przez doców i tradów na BSie.
[b]Nano Resist
– jeśli nie bawisz się w PvP to lecimy dalej
Run Speed – zależy jak szybko lubisz biegać

Trade&Repair
– do założenia najlepszych memorek na TL7 wystarczy 1,5k CL, jeśli zakładasz bracki, musisz dość mocno podnieść. Ale jeśli zdecydujesz się na bracki z DB to chyba sam już będziesz wiedział najlepiej co robić.
Tutoring – na TL7 można ciut podnieść jeśli zbraknie ci CL.

Nanoskills

Treatment – max
First Aid – wedle uznania
MatMet – olać
BioMet – dawać tyle żeby użyć najlepszych nanosów. Tego skilla wymagają aury keepera
PsychoModi – patrz BioMet
MatCreat – nie jesteś NTkiem, olać
SenseImp – wymagają tego buffy keepa, podnosić tak żeby móc użyć najlepszych dostępnych
TimeSpace – 806 to obowiązkowe minimum (tyle wymaga Wrath – link), można podnosić jeśli chcemy używać dmg proców.

Spying
Perception – wedle uznania, można podnieść jeśli chcesz swapować crit scope lub bawić się w PvP
Concealment – jeśli nie bawisz się w PvP – olej, żeby dobrze działało w PvP trzeba maxować
Break&Entry – żeby otwierać skrzynki w Shadowlands trzeba 400-500 skilla, podnosić wedle uznania
Trap Disarming – można olać

Navigation
– olać wszystko, Map Navi podnosi się impami, nie IPkami.


Ostatnio edytowano Pt wrz 26, 2008 10:09 pm przez wjehu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr wrz 24, 2008 3:52 pm 
Ambitny farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 283
Lokalizacja: Gdansk
widzialem ze to KORS bedize opisywac rasy :D
nie pytajcie czemu, wtajemniczeni wiedza :P

_________________
Nie gram w Anarchy-AttackRating-Online
Tak, to znaczy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr wrz 24, 2008 5:37 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 569
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Avance (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
widzialem ze to KORS bedize opisywac rasy :D
nie pytajcie czemu, wtajemniczeni wiedza :P


soli = relol na troxa :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 26, 2008 10:09 pm 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pn sty 22, 2007 1:00 am
Posty: 514
Finished!


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Poradnik Keepera
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 2:14 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
poradnik zrobił się mocno out-of-date, ze względu na linię Street Samurai, która teraz nazywa sie Cybernetic Samurai, i dodaje Melee Energy. Perki zostały w niej również przerobione, tak jak kilka innych akcji.

Aktualnie kończę keepa na 200, solitus - ze staminą cienko, AR wychodzi przyzwoity i evady, ale obawiam się o HP - tzn. mogę iść w Max HP (i mieć około 14k), i zbierać potężne ASy, albo skupić sięna HD (Soli ma niską, symby też nie sprzyjają) i leczeniu z FirstAid, Hoty z perków i Drain z proca + Heal proc.

Z pewnością dla keepów najlepsze jest dodanie możliwości używania melee energy (jest parę ciekawych broni na lvl 150-200), buffów do Sneak Attack I Fast Attack (z linii Shade'a i Adv, są teraz grupowe).


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Poradnik Keepera
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 8:50 pm 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pn sty 22, 2007 1:00 am
Posty: 514
No i deflect też zasługiwałby na miejsce w poradniku :)


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron