Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Pt kwi 17, 2015 9:55 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Alcoydel (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Taa. I co roku wymieniamy stareg, skompromitowanego lidera na nowego, który zabierze nas w podróż do lepszych czasów. :)


Zawsze mozna wybrac emigracje do innego MMO :)

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Pt kwi 17, 2015 11:42 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
My tu pierdu pierdu a pacz będzie w najbliższy wtorek 21 kwietnia :)

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: N kwi 19, 2015 6:35 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Finalna lista zmian:

http://forums.anarchy-online.com/showth ... ease-Notes

Tyle tego że nie zmieściła mu się w limitach forum i musiał napisać 6 postów pod rząd. :D

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Pn kwi 20, 2015 2:04 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 748
Lokalizacja: Mansfield, Nottinghamshire, UK
O...M...G
zaczynam ściągać klienta. :P


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Wt kwi 21, 2015 5:30 pm 
Początkujący farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pn mar 30, 2009 1:29 pm
Posty: 70
Powiedzcie mi, proszę, że to nie jest fejk.
Że ściągnęliście klienta i tam faktycznie jest całe 18.7... i że można odnowić sub...

???

_________________
jako frub i nie frub
Draegg | Trzynastka | Skalpel | Prosector |Protazy | Pinezka | Carrambol | i inni...
[ PRK, Kompania Karna i neutrale ]

... i dwa alty na RK4 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Wt kwi 21, 2015 6:21 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 576
Zmiany, zmiany , zmiany . Duuuuzo zmian :)

_________________
Adv 220/30, Doc 220/30, Crat 220/30, MA 220/30, NT 220/30, NT 200/30, Fix 150/20,
Adv, Fix, MP, Doc, Trad 199-200 ( froob)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Śr kwi 22, 2015 7:41 am 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 748
Lokalizacja: Mansfield, Nottinghamshire, UK
no cóż. hmmm. jak by to. wygląda tak samo obrzydliwie jak przedtem. jeśli przeżyję jakoś przedpotopową grafikę (a wali mnie po oczach jakoś tak bardziej od ostatniego razu), to dotrę i do zmian. w kwestii odmrażania się: za tą cenę - no wai!


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Śr kwi 22, 2015 9:09 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
podobno fixer shopa zlikwidowali (lokalizację) :(

_________________
Token farmer :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Śr kwi 22, 2015 11:50 am 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 474
Lokalizacja: Opole\NL
Moje osobiste zdanie - porażka. Zmieniają na siłę ikony itp pod starą grafikę zamiast myśleć o nowym silniku. ICC stało się drugim Borealis, flagi, ganki itp. przy około 50 osobach zaczeło lagować chcociaż już ICC samo w sobie laguje. Ogólnie labirynt żeby dojść do city. Wygląd whompasów beznadziejny stare były o wiele lepsze. To samo z kliniką i podłogą w sup shopie. Zmiana ustawień skili ( abilities itp ) również porażka, wszystko pozmieniane. Ikony nanosow i specjali nie pasują do całej reszty, implanty też wyglądały po staremu lepiej. Już nie mówię o samej postaci i jak pozmienali nanosy... Nie zagłębiałem się dalej bo szkoda mi było nerwów. Jak dla mnie gra już straciła sens.

_________________
Wiking of South

"Freshman" Wiking" 220/30 enf - FiNiShEd ChAr :)
" Recquen" 220/30 crat
" Ravenger" 220/30doc
" Racquelli" 220/30 shade
" Racquela" 220/30 engi
"Novice " "Apollina" 110/12 fix - TwInK
"Rookie " " Vardrim" 150/11 nt - już nie twink, leci na 200
"Wilsware" 60/6 sold -TwInK
"Xavielli" 200/30 trad - BS 200
"Atenaida" 150/20 adv s10 TwInK
"Cankaya" 150/16 doc s10 TwInK
"Racquele" 200/30 crat - BS/S7
"Heanaton" 200/29 - BS/S7
"Niquitie" 200/27 - S7 HeaL
"Berbcore" 200/30 - agent BS
"Hikariyami" 42/4 - MA kiedys na 200
"Wiiking" 25/3 keeper kiedyś na 200
reszta małe....


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Śr kwi 22, 2015 1:39 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Od strony wizualnej też mi się nie podobają te zmiany, natomiast jest to kwestia przyzwyczajenia się. Raczej nie ma sensu od razu kasować postaci, wystarczy trochę pograć, natomiast jeśli ktoś by to nie przekonało to:

Can i haff ur stuffz?!?!?

Zmiany w klasach są ciekawe, zawsze to coś nowego. Trzeba mieć jednak świadomość, że to takie "rozszerzenie dla ubogich". Niskim kosztem zapewniono nową porcję rozrywki ludziom, bo znów będą odkrywać klasy, tylko to niestety nie likwiduje systemowych problemów gry (droga, brzydka, monotonna).

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Śr kwi 22, 2015 4:40 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N wrz 07, 2008 1:00 am
Posty: 47
W pełni się zgadzam z Wikiem. Nic gorszego już nie mogli wymyślić, grać się odechciewa. Zastanawiałem się nad skasowaniem konta ale pewnie pójdzie do lodówki przynajmniej dopóki nie przywrócą Nanotechnikowi jego dawnej świetności. Od nowa twinkowanie? Czy oni myślą, że gracze nie mają nic innego do roboty niż twinkowanie na nowo wszystkich postaci? Chcesz zresetować swiming/map navigation musisz rozebrać postać. Wymagania 3k MC dla matrixa?? Nie dość, że znerfili pvm to jeszcze teraz pvp - tripla nie ma, double osłabione... Chyba ten co to wymyślił grał shadem i dostawał codziennie wpierdy od NT. Dla kontrastu dodam, że Shade, który de facto w pvm miał o wiele wiekszy dmg, wiekszą odporność, potrafił się leczyć, tankować jedynie był gorszy w pvp teraz dostał dodatkowe bufy. Żenada. Ciekaw jestem ile osób (podobnie jak ja) odejdzie z gry.
Pozdrawiam wszystkich.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Śr kwi 22, 2015 8:52 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Eeee, no przecież NT po zmianach to najbardziej przegięta klasa jest. Wczoraj jak wpadłem na BS, to biegało z dziesięciu, i kasowali mnie w 5 sekund. :)

Garuk ma jakieś poronione obrażenia (podnieśli z 6600 to 13200 do 12800 to 16600), Constant Barrage jest instact zamiast na sztywno 1 sekundy rzucania, a combo z nowym "opoźnionym" triple jest psychiatryczne. Trzeba tylko zrobić z combo z dobrym wyczuciem czasu i można zalutować w sekundę za 7-8k HP.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Cz kwi 23, 2015 5:27 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N wrz 07, 2008 1:00 am
Posty: 47
No dobra jeszcze do końca nie skreślam Anarchii. Zobaczymy jak się rozwinie. Z tym CB jest teraz chyba jakiś cooldown.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Pt kwi 24, 2015 9:14 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N wrz 07, 2008 1:00 am
Posty: 47
PVP jak dla mnie stracilo jakikolwiek sens. Shade, ktory bufem zdejmuje snary/rooty, ma miazdzaca przewage nad innymi profesjami pod wzgl. dmg i odpornosci - nie ma niego siły. Ponoć potrafi solo zlać LOTVa. Po co inne profesje? Reasumując - porażka.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: 18.7 - rzut okiem.
PostNapisane: Pt kwi 24, 2015 9:19 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 576
Dar, nie jest tak źle. Na mnie shade nie robi wrażenia, robi je natomiast MP i trader. Te prof zdecydowanie zyskały. NT wciąż gra się dość łatwo.

_________________
Adv 220/30, Doc 220/30, Crat 220/30, MA 220/30, NT 220/30, NT 200/30, Fix 150/20,
Adv, Fix, MP, Doc, Trad 199-200 ( froob)


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron